Khamis, 9 Jun 2011

Result udah Keluarr......

Salam..
Syukur pada Ilahi kerana di berikan kesempatan untuk saya menulis dalam blog ini lagi,,  pertamanya saya nak bagi tahu, yang alhamdulillah saya lulus exam final dengan jayanya, setelah bersusah payah kami bersengkang mata tuk study last minutes.. hehehe.. cuma saya tak tahu sama ada pointer saya naik atau tidak  untuk semester ini, harapnya jangan la jatuh pointer sem ini,, 

Yang kedua, saya dapat tahu dari kawan saya Hanif, bahawa Basik 2/2010 lulus 100% dalam exam final sem 2 nie. alhamdulillah pada mulanya susah bagi saya nak terima semua nie tp hakikatnya memang nyata benda tu terjadi, syukur sangat kepada Allah,, TAHNIAH kepada kawn2 semua kerana telah berjaya dalam exam masing-masing dan TAHNIAH kepada tenaga pengajar terutama PN ROHANA, PN NOOR KEMAH, PN MALYIGA, CIK TAN dan PN HASNAH, kerana bersusah payah mengajar kami dalam subjek-subjek nursing. berkat kejayaan kami ini hasil dari didikan yang berguna daripada PUAN-PUAN semua,, insyaallah jika di beri lagi peluang yang sama kami akn berusaha dengan lebih tekun dalm menaikkan martabat basik kami BASIK 2/2010 yang dikatakan penuh dengan masalah sepanjang kehadiran kami di Kolej Kejururawatan Ipoh.

Hari ini terasa sangat gembira dengan kejayaan yang di capai oleh basik kami.. syukur kepada ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan